Gratyfikant nexo PRO

Gratyfikant nexo PRO to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji. Gratyfikant nexo PRO zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych. Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo PRO: strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie; wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń; prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców: – składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji; – określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników; – łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych; – rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych; – automatyzacja naliczania wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator; – analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty; – duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników; umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami; bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców; planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe; ewidencja czasu pracy: – godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne; – urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności; – ekwiwalenty za urlop; akordy, prowizje i potrącenia komornicze; obsługa delegacji krajowych i zagranicznych; naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40); generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik; bankowość elektroniczna; Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.
Dane techniczne

Minimalne wymagania systemowe 

komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);

4GB pamięci operacyjnej RAM;

system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2017 (lub 2014 dla systemów starszych niż Windows 8) dostarczana jest wraz z systemem.

- Delta Kasy - Delta Kasy
author avatar
Delta Kasy